Tepegöz kullanımı hakkında yazdıkların oldukça bilgilendirici. Ben de bu tür bir sunumda tepegözün nasıl bir rol oynadığını deneyimlemiş biri olarak, avantajlarını ve dezavantajlarını gözlemledim. Görsel desteklemenin öğrenme süreçlerini ne kadar geliştirdiğini, özellikle karmaşık konuları öğretirken tepegözün etkili bir araç olduğunu söyleyebilirim. Ancak, sunum sırasında teknik sorunlarla karşılaşmanın ne kadar sinir bozucu olduğunu da unutmamak gerek. Bazı izleyicilerin büyük görseller yerine metinle daha iyi öğrendiğini fark edince, bu durumun sunumlarımı nasıl etkilediğini düşünmemi sağladı. Alan kısıtlamalarının da oldukça belirgin olduğu sunum ortamlarında, bu durumda başka alternatifler araştırmak gerektiğini düşündüm. Gerçekten de, tepegöz kullanımı sırasında her yönü ile bu unsurları değerlendirmek gerekiyor.
Tepegöz kullanımı hakkında yazdıkların oldukça bilgilendirici. Ben de bu tür bir sunumda tepegözün nasıl bir rol oynadığını deneyimlemiş biri olarak, avantajlarını ve dezavantajlarını gözlemledim. Görsel desteklemenin öğrenme süreçlerini ne kadar geliştirdiğini, özellikle karmaşık konuları öğretirken tepegözün etkili bir araç olduğunu söyleyebilirim. Ancak, sunum sırasında teknik sorunlarla karşılaşmanın ne kadar sinir bozucu olduğunu da unutmamak gerek. Bazı izleyicilerin büyük görseller yerine metinle daha iyi öğrendiğini fark edince, bu durumun sunumlarımı nasıl etkilediğini düşünmemi sağladı. Alan kısıtlamalarının da oldukça belirgin olduğu sunum ortamlarında, bu durumda başka alternatifler araştırmak gerektiğini düşündüm. Gerçekten de, tepegöz kullanımı sırasında her yönü ile bu unsurları değerlendirmek gerekiyor.
Cevap yaz